Vacature titel
Medewerker Hypotheekincasso Early

Een uitdagende rol binnen een specialistische organisatie die zich richt op het beheer van betalingsachterstanden op hypothecaire leningen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid in een collegiale werksfeer waar ruimte is voor initiatieven en persoonlijke ontwikkeling. In deze functie werk je nauw samen met diverse afdelingen.

Wie ben jij?

Ben jij gedreven, ambitieus en positief ingesteld? Heb jij uitstekende gespreksvaardigheden en stel je de klant altijd centraal? Dan is deze rol iets voor jou! Met jouw ervaring adviseer je consumenten effectief over het inlopen van betalingsachterstanden op hun maandlasten, met aandacht voor hun financiële ruimte om te blijven voorzien in hun levensbehoeften.

Je helpt klanten niet alleen met praktische oplossingen, maar zorgt er ook voor dat ze meer inzicht krijgen in hun financiële situatie. Samen werk je aan een oplossing die voorkomt dat ze opnieuw in achterstand raken.

Je bent energiek, flexibel en een echte teamspeler die energie krijgt van het zoeken naar creatieve oplossingen. Je voelt je verantwoordelijk voor het behalen van de beste resultaten voor de klant, en je werkt proactief om elk probleem op te lossen.

Verantwoordelijkheden

Als Klantspecialist Hypotheekincasso Early behandel je hypotheekachter-standen in de eerste 30 dagen na het ontstaan van de achterstand. In deze fase ga je actief telefonisch in gesprek met de klant om de oorzaak van de achterstand te achterhalen. Samen met de klant zoek je naar een passende oplossing, waarbij je focust op het voorkomen van nieuwe achterstanden. Je bespreekt oplossingen zoals een betaaltoezegging of kortlopende betalingsregeling.

Wat doet onze opdrachtgever?

Onze opdrachtgever is een financiële dienstverlener, gevestigd in Amersfoort, die zich richt op het voorkomen en oplossen van financiële problemen voor particulieren. Ze bieden ondersteuning aan klanten die moeite hebben om rond te komen of die verwachte financiële problemen hebben. Het bedrijf helpt klanten inzicht te krijgen in hun situatie en zoekt samen met hen naar duurzame oplossingen.

Als onafhankelijke organisatie is men gespecialiseerd in het beheer van hypothecaire achterstanden. Men helpt klanten niet alleen om bestaande achterstanden in te lopen, maar ook om nieuwe achterstanden te voorkomen. De missie is om de meest mensgerichte dienstverlener in bijzonder beheer te zijn, door voortdurende verbetering en het bieden van persoonlijke oplossingen.

Het streven is altijd gericht op duurzame, langetermijnoplossingen, waarbij nieuwe achterstanden worden voorkomen. Maatschappelijke verantwoordelijk-heid wordt serieus genomen, met als doel mensen te ondersteunen bij het oplossen van financiële problemen en ervoor te zorgen dat ze in hun woning kunnen blijven wonen.

Kwalificaties
  • Empathisch vermogen, inlevingsvermogen in de situatie van mensen met financiële problemen
  • Minimaal MBO-diploma of Havo-diploma
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar, bij voorkeur fulltime
  • Bereid om incidenteel ’s avonds en op zaterdag te werken
  • In bezit van WFT Basis of bereid te halen voor een start
  • In bezit van Wki Basis of bereid deze te behalen
  • Affiniteit met het voeren van telefoongesprekken met consumenten
Baan voordelen

Het is mogelijk om, in overleg met je leidinggevende en afhankelijk van de werkzaamheden, hybride te werken. Dit betekent dat je een deel van je werk vanuit huis kunt doen en een deel op kantoor, zodat je een goede balans kunt vinden tussen productiviteit en flexibiliteit. Op deze manier kun je werk en privé beter op elkaar afstemmen, terwijl je toch betrokken blijft bij het team en de organisatie..

Op basis van je leeftijd en ervaring ontvang je een startsalarisaanbod, met een maximum van € 3.250,00 bruto per maand. En daarnaast bieden wij:

  • 8,33% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding

Doorgroeimogelijkheden kan zowel horizontaal zijn, door het uitbreiden van kennis binnen de functie, als verticaal, door promotie naar hogere posities.

Contacten

Ben je klaar om deze belangrijke rol te vervullen en het team van onze klant te versterken? Stuur mij dan een bericht. Heb je specifieke wensen of ontbreekt er iets in ons aanbod? Laat het ons weten! Bij ons is alles bespreekbaar en we staan open voor jouw ideeën en wensen om samen de ideale werkervaring te creëren. Geen uitdaging is te groot!

Hielke Rademaker
hielke@cmjobs.nl
Bel je of app je liever? Ik ben bereikbaar op 06 19 27 12 80

Type dienstverband
Na de detacheringsperiode is een dienstverband bij de opdrachtgever mogelijk
Werklocatie
Amersfoort
Werken op afstand mogelijk
Close modal window

Bedankt voor je sollicitatie. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!